Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, Pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos komisijoje |
---|---|---|---|
1. | Sigutė Piekienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Pirmininkė |
2. | Oksana Strelčenko | Socialinė pedagogė metodininkė | Pavaduotoja |
3. | Margarita Lapinskienė | Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė | Sekretorė |
4. | Natalija Sliusarenko | Psichologė | Narė |
5. | Marija Ševčenko | Specialioji pedagogė | Narė |
6. | Marina Syčiova | Logopedė | Narė |
7. | Olga Drozdova | Klasės auklėtojų atstovė | Narė |
8. | Jelena Bezemskaja | Tėvų atstovė | Narė |
Informacija
Prevencinio darbo organizavimas ir koordinavimas, švietimo pagalbos teikimas, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimas, pirminis vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) įvertinimas ir kitos su vaiko gerove susijusios funkcijos.
Dokumentai
Vaiko gerovės komisija | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Vaiko gerovės komisijos metų veiklos programa 2025 m. | 2025-02-21 11:32:12 | 45.95 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos metų veiklos programa 2024 m. | 2025-02-21 11:32:12 | 217.05 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos metų veiklos programa 2023 m. | 2025-02-21 11:32:12 | 443.13 KB | ||
Vaiko gerovės komisijos darbo tvarkos aprašas 2023 m. | 2025-02-25 14:09:42 | 4.5 MB |
Vaiko gerovės komisijos funkcijos
- Remdamasi mokyklos turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlieka mokyklos mokymosi aplinkos, jos saugumo, mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę.
- Rūpinasi pozityvaus Progimnazijos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikia siūlymus mokyklos vadovui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų.
- Organizuoja mokyklos bendruomenes švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse mokykloje dirbantiems mokytojams.
- Gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą, atlieka pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo(si) procese, įvertinimą, prireikus, kreipiasi i pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka.
- Organizuoja ir koordinuoja mokymo(si/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų. pritaikymų mokiniams, turintiems specialiųjų poreikių turinčių mokinių apskaitą mokykloje.
- Organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymų mokiniams, turintiems specialiųjų poreikių turinčių mokinių apskaitą mokykloje.
- Kartu su karjeros specialistu pagal poreikį konsultuoja, baigiamosios klasės mokinį, turintį specialiųjų ugdymosi poreikių, dėl jo tolesnio mokymosi (galias atitinkančios mokymosi programos parinkimo, mokymosi įstaigos parinkimo) ir pagal galimybes užtikrina sklandų palydėjimą/perėjimą i kitą mokymosi įstaigą.
- Teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą, teikia siūlymus savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių tobulinimo.
- Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina sklandų vaiko įsitraukimą i ugdymo(si) procesą ir organizuoja vaikui reikalingos mokymo(si)/ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos teikimą.
- Įvykus krizei Progimnazijoje, t. y. netikėtam k/ar pavojingam įvykiui, sutrikdančiam įprastų mokyklos bendruomenės ar atskirų jos narių veiklą, emociškai sukrečiančiam visą ar didesnę mokyklos bendruomenės dalį, organizuoja krizės valdymo priemones.
- Bendradarbiauja su Progimnazijos savivaldos institucijomis, savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, teritorine policijos įstaiga, vaiko teisių apsaugą savivaldybėje užtikrinančia institucija, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis.
- Atlieka Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme nustatytas bei kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.
Pamokų laikas