Specialiąja pedagoge progimnazijoje dirba
Kabineto Nr. 272
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Konsultacinis laikas |
Pirmadienis |
9.15 – 13.15 |
13.45 – 17.45 |
Antradienis |
9.15 – 13.15 |
13.45 – 17.45 |
Trečiadienis |
9.15 – 13.15 |
13.45 – 17.45 |
Ketvirtadienis |
9.15 – 12.15 |
15.15 – 13.15 |
Penktadienis |
9.15 – 12.15 |
12.15 – 13.15 |
Kontaktai
Paslaugos aprašymas
Vaikų ugdymas, atitinkantis individualius gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus. Pradinis pedagoginis mokinio žinių, mokėjimų ir įgūdžių įvertinimas. Individualių, pogrupinių, grupinių specialiųjų pratybų organizavimas.
Specialiosios pedagoginės pagalbos
- Tikslas – didinti asmens, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą.
- Darbo formos - pratybos (individualios, pogrupinės (2–4 mokiniai), grupinės (5–8 mokiniai).
- Pagalba specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams teikiama pamokų ir ne pamokų metu.
- Pagalba teikiama, kai ją skiria pedagoginė psichologinė tarnyba, įvertinus specialiuosius ugdymosi poreikius.
Specialiojo pedagogo veiklos funkcijos
- Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą mokykloje.
- Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Klaipėdos miesto PPT specialistais kaip teikti pagalbą, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją.
- Pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, individualizuoti ir pritaikyti bendrąsias programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese.
- Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Bendradarbiauja su švietimo pagalbos mokiniui specialistais (psichologu, logopedu, socialiniu pedagogu) ugdant visavertę asmenybę.
- Formuoja teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Dirba pagal mokyklos vadovo patvirtintą tvarkaraštį.
Specialiojo pedagogo darbas yra tik dalis bendro darbo, kuriame dalyvauja ir mokinys, ir mokytojas, ir tėveliai.